Резервни части - пепелник HARVIA SP681
Код на продукта: SP681

Резервни части - пепелник HARVIA SP681

91.92 lev
Цените са без такса за доставка
бр.:
Време за доставка
Продуктът може да има малко по-различна форма или цвят от показаните на снимката.

Висококачествен контейнер за пепел HARVIA , предназначен за удобно и безопасно отстраняване на пепелта от сауни. Този продукт се отличава със здрава конструкция, топлоустойчив материал и издръжливост, което го прави надежден избор за отопление на вашия дом.

Пепелникът е специално проектиран за моделите на HARVIA: 20 ES/SL, ESGF, така че пасва идеално на тези модели и осигурява безпроблемна работа. Благодарение на прецизно регулирания си размер, пепелникът лесно се побира в предвиденото за него пространство и ефективно събира пепелта.

Основни предимства:

  • Изработен от висококачествени термоустойчиви материали.
  • Здрава и издръжлива конструкция за ежедневна употреба.
  • Лесен за почистване и удобен за употреба.
  • Стилен дизайн, съответстващ на естетиката на печката.
  • страна на производство Финландия
  • Размери височина (мм) 110
  • Размери ширина (mm) 226
  • Размери дълбочина (mm) 585

Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.

Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.

Доставката е винаги налична.

Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.

Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.

Срокът за доставка на сайта е приблизителен.

Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.

Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.

NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.


Цени за доставка до дома

Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.

Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).

Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.

Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.

 

Събиране на стоки

При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.

При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.

Връщане на стоката

Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.

Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:

1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.

2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.

3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]

NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.

Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.

Свързани продукти

Подобни продукти